Logo BLUEHAND
contact Bluehand Ne gasesti si
FACEBOOK

Personalul Angajat

Avand in vedere ca ideea de firma de curatenie a pornit de la noi cei implicati in conducere, este inca o afacere de familie. Cei care lucreaza pentru noi sunt persoane pe care le cunoastem si in care avem incredere deplina din toate punctele de vedere.

Anumite persoane din echipele Bluehand chiar au lucrat inainte de a ne unii fortele in alte firme de curatenie venind de acolo cu experienta de care aveam atata nevoie la inceput. In decursul timpului, cum este si normal, s-au creat legaturi intre cei care lucreaza, astfel ajungand sa performeze fiecare pe pozitia pe care se afla.

Noii veniti sunt usor asimilati si le se explica metodologia de lucru, deoarece noi lucram un pic altfel, de la intrarea pe usa clientului pana la ultimele retusuri, procesul de curatenie a fost gandit din experientele primilor clienti, carora le multumim pentru rabdare :) si dezvoltat pentru eficienta maxima a timpului.

Astfel putem spune ca o echipa Bluehand de patru oameni poate realiza o curatenie generala a unei vile de 200m2 in mai putin de o zi, iar detalii despre curatenie generala si ce implica aceasta le puteti gasi aici.

Pasii pe care un reprezentant Bluehand trebuie sa ii urmeze sunt clar stabiliti, si se refera la modul de comportament, codul de imbracaminte si stilul de lucru.

Am lucrat si cu mandrie putem spune ca lucram incontinuare pentru clienti foarte instariti din Romania, pe partea de Curatenie Rezidentiala, ce ne recomanda mai departe din cauza profesionalismului si rezultatelor, evidente, ale curateniei obtinute.

Bluehand este reprezentata in final de personalul nostru ce a urmat un program intensiv de training din primele zile de munca, deoarece asa cum va spuneam, ni suntem un pic altfel.

1. Echipamentele de lucru
2. Personalul angajat
3. Hartogaraia, prezenta mediatica si logistica
4. Cine ne recomanda, avem referinte?